lördagkväll, vilken härlig kväll!

Tro´t eller ej. Jag har varit på Loppis i nästan 2 timmar idag. Åkte från jobbet direkt till systeryster igår och tittade på hockey. Jag sa åt Alex att vinner Kanada då blir de inge ligg över hela sommaren. Mmm, jag vet, jag är inte den smartaste. FAN! Så idag blir det att åka till Lusthuset i Gävle och köpa en dildo med alla dess funktioner och gärna ett ansikte får den ha också. Nä då, jag ska dra mig till Gävle för att umgås Chris. Och som alltid, vet man aldrig vad vi hittar på. Tydligen har han tankat hem lite skräckfilmer. Jag som älskar sånt:) Mys mys! På måndag får Alex passet, cant wait !! Oh vad jag saknar dig!!


Hejhopp kalkonsnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0