Superförkyld

Ja.. nu har jag helgen ledig och har åkt till mina föräldrar på rehab. Är så jävla förkyld.
Händelserik vecka. Lill skruttan Astrid ramlade och slog hål i pannan på en pall i hallen så det vart till att åka amslams in till Gävle. Var där hela dagen och en bit in på kvällen, sen fick vi åka hem. Usch, hemskt när sånt där händer! Men stumpilumpan mår bra nu och struttar omkring med ett stort plåster i huvve.

Igår var det bastukväll med Så ska det låta. Oj vad gammal jag låter. Och ikväll blir det grönsaker med dipp framför melodifestivalen. JAJA. jag vet. Get a life.. Lär ju bara kika. Hemska låtar som tävlar i år. Sverige blir bara sämre o sämre. Tacka vet jag när Abba poppa och lilla fjunis Carola. Var annat de!



Ja.. den 3:e mars blev William 6 månader. Vad tiden går fort. Ändå så gör det fortfarande lika ont. Kan inte förstå att det har hänt. Skulle till och kolla på foton på han men jag kände att jag inte orkar. Har inte kraften att bygga upp mig efteråt. Det är som att gå tillbaka till september. Och jag orkar inte göra det än. Känner mig jättedum när jag skjuter allt åt sidan men hur ska jag göra då? Jag lär helt enkelt ta det i den farten som passar mig. Om det tar flera år, så får det göra det. Skuldkänslor finns där i vilket som. Jag blir lätt kluven. När , hur , om , kanske? Tankarna gör mig förvirrad.
Lille William, du ska veta att jag alltid tänker på dig. Jag vet att du vet! Jag kan känna att du finns omkring mig. Vissa dagar känner jag lukten av dig. Då fylls hela min kropp av värme och jag får ett leende på läpparna! Jag saknar dig!



Visst ser de ut som Alex taffsar Madde på bröna!? haha! Jävlaaa karlslok!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0