Lördag kväll

Hejsan!
Veckonytt: Inga kommentarer!
Har passat barn och sovit.
Igår satt vi oss ner efter bastun och spelade Risk. Vi var sex pers.. vilket betyder att man får starta med 7 länder. Och jag fick såklart uppdraget.. "ta över 18 länder med minst 2 arméer i varje land". Började bra men slutade med att jag blev utrotad av de rosa arméerna. Jag som trodde att dom stod för peace, love and understanding. Men nej då! Jag doga ja!
Blev rätt sent... 1.30 tror jag att klockan visa när jag slog en pling till min kära fästman på andra sidan Atlanten.
Sa god natt till kudden och mig själv och slocknade som om jag hade varit med i ett världskrig.

Vaknade upp till ett ståhej. Systers familj hade sovit hos mamma o pappa... så fullt vid frukostbordet. Sen kom Jonas och hela hans familj och vela ha frukost också. Så jag hinka i mig te, tackade för mig och slocknade på sängen. Vaknade vid 13 och fick panik. SKULLE JU PA KALAS !!!!! ÄR JU TJEJ, DÅ ÄR KL 20 ALLDELES FÖR TIDIGT!!
Så jag börja göra mig i ordning... tänkte: Men Märta, 7 timmar? Du gör ju i ordning dig på 10 min i vanliga fall.. de enda som är annorlunda nu är att du ska dutta på lite ögonskugga. - Så nu sitter jag här ett tag och tänkte dricka lite kaffe. Men för tillfället äter jag cashew nötter. Jättegott!

Både Chris o Kim fyller idag.. så happy birthday boys! Hoppas ni får en utmärkt dag.. Chris o jag ska nog bli rätt så rund om fötterna!

 

Blir så varm i kroppen av den här sången!
http://www.youtube.com/watch?v=eYSbUOoq4Vg - Amazing song! Just love Nina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0