Nu var det lördag igen.

Igår åkte jag till Chris i Gävle som har brutit benet. Tycker så synd om dig! Iaf, han bjöd på vin, ost, kex, chips o godis. Gott så ini helvete! Tittade på Grudge 3 (urkass) och Bolt. Den var däremot jättebra! Älskar såna där animerade filmer.. eller vad dom nu kallas för nåt. Sen kom vi på att vi inte bara nöjde oss med vinet.. och delade på en flaska Rom. Full vart vi... så kl 3 på natten börja vi snapsa nån Honungs vodka från Mallorca eller va de nu var. Haha. Somnade som en a-lagare och vaknad kl 8 av att jag var ini helvete törstig.
Eftersom det är alla hjärtans dag så fick jag en supergullig björn med gitarr.. han har även ett Pass. Hur sött är inte det?
Alex present får jag på måndag. WIHO! Ah just ja, han kommer ju då. Jag och syrran åker och hämtar upp han i Västerås. Cant wait! :)

 this is my baby. hot hot!!

Haha, ja just ja. Måste ju städa när han kommer hit. Och vet ni vad... jag började till och med att tvätta mina mattor. Herregud. Vad nojjig jag är. Men ren som fan blev dom iallafall.
Nu ska jag hem och tvätta kläder.. sen slänga mig in i kärringgrillen så jag ser ut som folk.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0