Ha!

Det var ett bra tag sedan nu man uppdaterade här inne. Tycker att det börjar bli lite tråkigt.
En flyttfågel kan man säga att jag är. Nu ska jag flytta igen. Hem till mor o far, för i September flyttar jag och min Alex till ENGLAND, LIVERPOOL! Ska bli en huligan hade jag tänkt. Näe, men han har alla sina släktingar där och dom tänkte skaffa oss ett varsitt jobb. För här hemma verkar de inte gå!? Så... hoppas på det bästa! Är inte riktigt bestämt än... men känner jag mig själv och han... så blir det nog så!

Om två veckor så kommer min fästman till kära Svedala och hälsar på i 2 ½ vecka. Ska bli så himla skönt. Har krypit lite på väggarna om man säger så, förstår ni vad jag menar? hehe! Tänk er själva!! Får damma av musen nu och trimma vaderna lite, så kanske man parar kanada gåsen med den nyckelhålsmärkta hönan!

Ja just ja. Familjen Adams var på semester uppe i Fjällen förra veckan. 7 dagar med Bergströmare och några halvingar.... det blir jobbigt efter ett tag! Tur att de fanns öl å gin! Mycket snö var det.. kallt.. lite till snö..solen sken..bakfull...två 1-åringar som nyss lärt sig springa och prata...bakfull...ganska trött... aj, ont i huvudet...sova på soffan.. tittar upp.. NEJ SUG INTE PÅ MOBILEN, AJAJ!! -Grin! SUG INTE PÅ MIN SNUSDOSA, AJAJ! -Grin! Till slut så kunna dom inte ens titta på mig för då börja de grina. Men jag är iaf världens coolaste moster.  Så, pillutta dig!
Stort tack till syrran m. familj som tog de svåra beslutet om att dra med oss. Tack!

Chris har brytit benet. Jag tycker synd om min vän. Är nästan som så att jag skulle kunna tänka mig att byta ben med han. Thats what friends are for! Peace man! hahaha!

Marre är en liten bajsknöp.

Lina är en större bajsknöp.

Johanna har världens sötaste bajsknöp:)

             
                                
                                                      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket har du lagt in i dina bröst? =)

2009-02-02 @ 18:41:01
Postat av: Anonym

vem frågar?:)

2009-02-02 @ 18:55:30
Postat av: Anonym

nyfiken i en strut =)

2009-02-02 @ 19:21:53
Postat av: Anonym

du låter som en brud... haha fan va surt om jag har fel. ursäkta mig isånafall!

2009-02-02 @ 19:30:26
Postat av: Anonym

Ja visst! vill du inte svara ? Grymt snygga i vilket fall!

2009-02-02 @ 19:37:10
Postat av: johanna

du kan va en sån ;P

2009-02-05 @ 21:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0