Making Believe

Igår lekte jag med Marre. Fikade, shoppade och hälsade på hennes mor och lilla Klara. Vilken gounge! Sen bar det av till mötet vilket var jätte intressant, nästa vecka ska vi äta Italiensk Buffé, lyxigt! 

Sen tokringde Lina och vela komma upp till lägenheten men jag prata spöken med Chris ja, han hade varit på nå ghost place i Bollnäs, vilka tokiga spöken, kastar stenar och glas. Aja Baja! Älskar att prata om spöken och se dem på film, men skulle jag träffa på ett själv, då är jag fan inte så kaxig längre !! Usch får tom knottrig kukhud av att tänka på det. 
Vi kikade iaf på Sex and the City återigen, jag och Lina. Haha skoj!

Idag vakta jag Astrid en sväng och hämtade Mick Jagger Jr på dagis. Vilken kopia dom är, Elsa och han! Drack kaffe med systeryster och Lina sen stack dom båda två? WHYYY!? WHY DID YOU LEAVE ME!?!? Haha, nee jag kuta upp till Mimmi o Pippi men här var de ingen hemma heller. Känner mig som den enda jordnöten på ett allergiparty!
KL 19 svensk tid kommer Heinola och Christian och visar lilla Joline, sötnöt ! Sen har ju Kim L lovat att komma flera kvällar i rad nu.. men nu har jag börjat hata dig. Så att du vet liksom! :)

I helgen ska jag på modevisning för Filippa K med Marre de var vinbjudning etc. Hur skoj som helst!!   Halvnakna karlar och en fylla, skulle sitta fint. Men icke nicke jag får ju inte dricka! Men ett glas iaf. So fuck you too!

Ja just ja, lär ju berätta att jag är kär också! hehe!

Nej nu blir det back to prom.


see ya fuckers!
                                        


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Njaa jag vet inte hörru.... Tycker att han verkar va lite för gammal för dej:oD haha!!!!

2008-10-17 @ 02:52:20
URL: http://gabbeliteeneidhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0