Killar knullar man, bärs är kärlek!

 Fan, ska vara nykterist i 1 vecka nu, så jag antar att ni förstår utnyttjandet av mitt andra alternativ. Haha äh,, musen är torr som ett fågelfrö, och så får de förbli fram tills nästa fylla :)

Idag har jag varit barnvakt åt två små skitungar, Elsa och Astrid. Tog en promenad och sedan bar det av till Mormor o Morfar. Sen drog jag med mig Lina till lägenheten och vi gjorde typ ingenting. Följde med till Sandbacka och solade lite. Lär få lite brunstänk på cellulit låren. Har tänkt så fruktansvärt mycket den sista tiden så hårfärgen har helt plötsligt blivit kritvit. Därför börja jag ytterligare och tänka lite och kom fram till de oerhört smarta, jag ska färga håret mörkbrunt. Låter inte det bra? Var ju mörk förra året och me like! Sen blir man ju automatiskt liiite smartare. Inte sant?

Imorgon blir det Sandviken ett tag, kommer dock inte ihåg vad jag ska göra? Men säkert nånting viktigt eftersom jag kommer ihåg att jag ska dit. På kvällen är det iaf politik möte, då ska jag regera statsminister och tro att jag är nånting.

Nu blir det annat att göra.


William, mamma saknar dig!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0