Det gör så ont

I helgen vart de partajj. Först modevisning med vin och en massa äcklig anklever. Men annars var det roligt. Sen bar det av till Heartbreak där man vart lite full. Fint fint ! Söndagen låg man som en överkörd räkpung och försökte iallafall bli människa igen. Mot kvällskvisten ringde Suomi och vela käka pizza.. så man tröck en sån också. Awesome! Imorse när jag vaknade fick jag kaffe på sängen, de tackar jag för. Daaaarling!

Sitter uppe på Gläntan nu och mår inte så väldigt bra. Jag tänker på dig hela tiden men mår så dåligt när jag försöker stänga mina känslor ute. Smärtan gör så ont att jag ej orkar med. Vela åka och hälsa på dig idag men mitt hjärta klarar det inte. Den första tiden var hemsk, fruktansvärd men nu är det mycket värre. Verkligheten har hunnit ikapp mig och jag vill inte acceptera vad som har hänt. Jag sover med din filt om nätterna och jag pussar dina nallar godnatt. Jag bär ditt hjärta runt halsen och dina avtryck på min kropp, men ändå känner jag  mig så tom. Du finns runt om mig hela tiden, varför kan jag inte vara nöjd? Jag vill bara känna dig, se dig. Om jag bara fick höra dig! Du är min ängel, den vackraste ängel, i himlen och på jorden. Jag är mamma till världens vackraste , jag önskar bara att du skulle fått stanna kvar. Har foton på dig men vågar ej titta. Mina minnen är så starka fortfarande att de ej behövs. Känns som att jag skulle plåga mig själv om jag tittar. Du ska veta att jag älskar dig och saknar dig. En mamma har du för alltid och jag har en son, William.
 
Nu och för alltid ska vi vara tillsammans, ett starkt band som blir kortare och kortare tills den dagen då vi kommer att ses. Vi ska göra allting en mamma och en son skulle ha gjort, på en annan plats. En plats där elakheter, bekymmer och krig inte finns. I paradiset ska vi leva och vara lyckliga, jag ska ta hand om dig sen min Ängel men tillsvidare så får du ta hand om mamma!

William Bergström 2008-09-03

Kommentarer
Postat av: Stina

Vi finns här för dig!!!!

Älskar dig!

2008-10-21 @ 18:31:44
Postat av: Mats

Så vackert skrivet märta.. jag e nog inte ditt första av val att prata med.. Men jag finns alltid här om du vill tala

2008-10-22 @ 18:43:11
Postat av: Jessica E

Gråter när jag läser detta.. vet inte vad som har hänt er men att förlora ett barn måste vara det jobbigaste en människa kan gå igenom..

Styrke kramar

2009-09-03 @ 12:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0