Nu ska jag försöka förklara


I onsdags så gick Lina och jag på Steeltown och lira biljard. Full som en kastrull vart vi båda två. Sjöberg kom och hjälpte oss o bli full också. Sen vart de utgång, på vad de nu heter. Bra gjort iaf, har aldrig kommit till krogen 1.45 nångång, vad fan höll jag på med?

Torsdagen var väl inge speciell, som jag kommer ihåg det iallafall. På fredagen åkte jag till Sandviken och handlade gogrejer till kalaset. Bland annat en massa vin!! Fick inte med allting hem så jag var tvungen att ringa efter Kim så han åkte från Storvik och hämtade mig på Hanséns! Hämtade upp Marre och på Prix.  Sen vart de korka upp. Drack vin och tittade på Sex and the City, Kim gjorde oss sällskap också. Lina kom efter ett tag och sen när kl slagit 12, så gratta dom mig. 21 för fan. Hualigen! Så i sängen låg vi och drack vin sen är ju jag så jävla nyfiken och hörde en bil komma strax efter två. Sa åt Lina att titta vilka det var. Haha, dom hon smygkika på såg henne och efter 1 minut så plinga det på dörren. Jag öppnade i t-shirt och stringtrosor och där står, Dennis, Billy, Lars och Robin. Har jag missat någon? Iaf, dom tog med sig spriten in till mig och vi börja med efterfesten. Haha inte klokt.

På lördagsmorgonen vakna jag av att Marre gav mig kaffe på sängen och sjöng litegranna! Sen stack vi till gymmet och när vi kom hem så hade Chris kommit dit och lagade en oerhört utsökt middag. Trött som 17 var han så han stack efter nån timme. Sen kom familjen och vi fikade och presentöppning började. Sen stack dom och Lina, Marre & jag börja dricka vin. Nör vi börjat blivit lite lulliga så kom Sjöberg också. Sen när vi blivit vääääääldigt lullig, då kommer hela pojkligan också. Samma karlar som kom natten innan + några flera. Full som kastrull, åkte buss in , gick på krogen och sen åkte jag hem idag. Bakfull och ont i hela kroppen. Farsdag är det idag så nu är jag uppe hos farsan och dricker kaffe. Nu ska jag gå. Kramkalas snart!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0