Måndag igen!


Ja, nu var det måndag igen. Knäppte en liten fjortisbild i helgen. De jag glömde var att använda photoshop som alla de andra gör men jag är rätt snygg ändå. haha !
Skulle egentligen tvätta men jag skyller på snön. Åkte en sväng till Sandviken istället.. haha what !? Satt mig på Deli och tog en grekisk sallad, är tacksam över ensamheten när man väl får den. Skönt!
Träffade en väldigt trevlig tant på bussen som berättade hela hennes life story. Och jag min, den blev faktiskt väldigt lång. 21 år och har en hel biografi klar. Miljoner, tackar!!
När jag väl var där inne så passa jag på att gå in på Guldfynd och titta ut min ringstorlek. Crazy :)
Ja som ni alla har sett, så är det liksom snöoväder ute och flygen var iallafall inställda idag, hoppas på annat på fredag.
Nu kl 15.30 ska jag hämta Elin o Emma hos dagmamman, ska sitta barnvakt, Elsa vela också vara med. Lite utomhusaktiviteter är aldrig fel. Brukar ju oftast aktiveras på annat vis jag :) Sååå, snöbollar och angelfuckers. Synd bara att ungarna är 5- , så kaffebjudning avslås!

Imorgon ska jag packa inför Dublin. Tror jag måste börja packa lite smått inför Kanada också.. blir ju borta tills nästa år.. är en del att dra med sig. Nu ska jag kila.

Vet ni vad de största partiet i Afrika heter? - Bananerna! Hahahah, kom på den helt själv!!!

Kommentarer
Postat av: Bojjan

Kom hem nu da pöket! jag vill ha min gourmé måltid.. ps sjysst hyla du har på den bilden.. ds

2008-12-01 @ 11:14:16
Postat av: Lina

Du din fucker ska då fan inte förlova dig. och inte flytta dit.. du kommer hem i januari och åker aldrig mera dit.. såde så! TADAAA

2008-12-07 @ 17:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0