Fre-Sön

På fredagen bar det av till huvudstaden. Korka upp redan kl 11 på bussen. haha, så det ska vara! Var framme vid rummet runt 15, men hade varit ett jävla sjå innan. Åker tunnelbana mitt i rusningstrafiken, skulle ni tittat så skulle ni skrattat. I promise! :) Gick till en Sushi-bar där Flamman beställde fel så hon fick 26 bitar. Ingen dålig meal de där! Sen stack vi till Arenan och titta på Shinedown och Disturbed. Vilken jäääävla fart det var. Grymt !!
Sen när vi kom hem så gick vi till en bar och lira biljard. Som vanligt så börjar lilla Märta dricka shots vid stängningsdags. Haha så jag och Chris vart bra jävla packad. Lägger ut lite bilder sen!



Lördagen var hård. Först vaknar vi bakfulla, sen ska vi ta oss till bussen.. för att sen åka hem! Ont som fan i benen hade jag, trodde på en kaffepaus att jag skulle bli handikappad, MEN THANK YOU GOD!! I SURVIVED!

Träffade Marre och Klara på 41:an och vi hoppa av vid kyrkan i Kungsgården, där min familj väntade. Tände ljus på Williams grav. åh va vackert det blev. Är så många som tänt ljus för dig, du är älskad min gull-pojk! Satt där i kyrkan på gudstjänst, det var jättefint! Verkligen!

Sen åkte vi hem, och jag bytte om till skoltjej! Drog iväg till Sandviken men innan åkte jag in på Billisten och stötte på en viss person.... ;)  Vid festen vart jag full. Haha Marres pök Fredde var utklädd till Nunna, och jag katolsk... vi passa fint ihop. In kommer Svante också, var typ ett halvår sen jag träffa han. Hur kul som helst! Sen Jimmy var där också, gammal flirt från gymnasiet. Snygg som vanligt.. jag hade det trevligt!
Taxi kom och vi stack in till Prinsan... där jag mötte dig igen. haha! Sprang på varandra massa gånger där. Sötnos!
Ja, iallafall... att vara utklädd till skolflicka skapar blickar iallafall. Alla pojkars dröm.. och det märktes! Bilder läggs upp sen. Nu ska jag försöka nyktra till.

Puss på er alla, nu är det jävlar i mig November!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej hej...hittade dej på FL,var ju tvungen att kolla in..

KOlla in min blogg du åxå!

Sköt om dej!

Mors!

Camilla

2008-11-02 @ 19:40:26
URL: http://maxmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0