Det är skönt att kramas!

Vad har hänt sen sist?

Märta och Lina har tvättat för första gången i tvättstugan. Slutade med att våra fina kläder hängdes upp i gardstängerna för att vi hade glömt att centrifigera.. eller va fan de nu heter. Aja, torrt vart det iallafall.. men tog väl en dag eller två .
Sen åkte jag  till Riksdagen med Jonas, Borg och en jävla massa andra. Säkerheten var ju värre än på Arlanda, taffs, rafs och kraffs, whiips så var jag inne. Fick en guidad tur , gick in i kammarn, ut från kammarn, fika på Neptunus "moderaternas ställe" . Så Tomas ´Tobés  kontor, fikade återigen sen åkte vi hem. Ska även länka till hans blogg senare, mycket intressant!

På torsdagen så kom Marre över. Vi köpte fina folknäsor och käka pizza till .... vad tror ni?? Nääää de menar ni inte, sa ni Sex and the City? Men hur kunna ni veta det? :)
Hon sov över, men så mycket sova blev de väl ändå inte? Stackars lilla fröken fräken. Fredagen! Jag sov ända till kl 13. Gick upp, sminkade mig. Kim kom, skjutsade ner mig på STAN och sen bar det av till Gävle där vi drack öl och gick på HB. Var nån turk där som försökte tvinga i mig hans grogg, undra va det var för speciellt med den? Vill inte ens veta.
Kvällen avslutades med Donken, sen kom Mats och hämtade mig. Tackar jag för! Bjussar karljäveln på pizza nån dag. Deal? :)  Sen så vakna jag 15.00 och åkte hem. Sitter nu hos mimmi o pippi, druckit kaffe och betalat räkningar. Om en vecka är jag full i Dublin. Satt ni vet.

Hej studd och pungkludd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0