Tva ringar

Ja. Vad har hant?

I lordags var vi och spelade biljard. At nagonting konstigt som hette Proteen. Tror de stavas sa. Men sa javla ackligt iallafall.
Sen efter biljarden var klar da gick vi till Mr Sub och tog en european coffe. Mums! Kaffet ar sa himla svagt har.. precis som te. Men de dar var helt ok faktiskt. Nar vi var klar dar sa sa vi hej da till Ace och gick hem och mos! Ooo, vad jag hatar att dom inte har svenska bokstaverna har. later som en javla fag nar jag skriver.

I sondags so var Alex och Ace ute o shoppade nanting till mig. Och jag likasa till min Sweetheart. Kopte en dyr javla klocka. Kan liksom skriva de har jag, eftersom han inte forstar nanting iaf. Haha han forsoker lasa min blogg... men ar lite svart att fatta. Sen kom dom till lagenheten och Ace satt och chatta med Lina  i typ en evighet.. luktar lite karlek dar. mmmmm!
Nar han antligen var klar dar sa gadda han mig pa skinkan. Tanker inte lagga upp bild. Men kan beratta va det e. Det har nanting med Alex att gora. Sa... nu far ni inte veta mera.

Alex kunde inte ens vanta med min julklapp, sa han beratta va det var.. eller typ halvt.. jag lista ut resten. Tva ringar... julafton. Hajjar ni? haha! Blir helt stum och ler hela tiden nar jag tanker pa det. Antligen har jag fatt min karl som jag varit kar i i 4 javla ar. Antligen!! fattar ni hur skont det kanns!!?

Ikvall jobbar han. Jag tankte ga och sola men puckot tog med sig nycklarna till jobbet. Har kopt lite sexy underwears sa jag tankte overraska han nar han kommer hem. Har nanting med skola att gora!! hoppas han gillart!

Hejda. Och jag saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna o Joline

Jisses amalia, ska ni förlova er?! :D Guuuud va roligt och stoooort grattis får vi önska lite såhär i förskott :D Hoppas man får vara med när ni ska gänga er bara ;P Vi saknar dig här i Hofors! God Jul och pussar från oss

2008-12-23 @ 14:30:14
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0