Lordag

Idag ar det lordag. Igar fredag. Igar sa gick vi ut pa restaurang och sen skulle vi pa bio. Men bestamde oss for att mysa hemma istallet framfor en film. Nar vi skulle sova sa blev det varldens liv pa Kezzie (hunden) och hon skrek anda fram tills kl 3 da vi tog upp henne i sangen. Da blev det tyst.

kl 12.15 vaknade vi och drack lite kaffe. Sen tog vi taxi till en djuraffar dar Alex kopte lite moss till sina ormar. Ganska creepy att se nar dom ska ata faktiskt. Hemskt!! Iallafall, dar i affaren sa sag jag en san dar som ar med i Madagaskar "i like to move it move it"-djur. Fy tusan sa sot!

Sen hyrde vi lite filmer och kopte godis. Shit vad konstigt det ar nar man ska kopa losgodis har. Man lar satta en lapp med nr pa varenda smak man handlar. Ganska komplicerat och onodigt.
Sa nu sitter man har med Kezzie i kna och vantar pa att han ska komma hem fran jobbet. Da ska vi ata pizza!!

Hoppas ni alla har en bra Lucia hemma. Har fattar dom inte ens vad jag menar. "Girls and boys with white dresses and candles and strutar on the head" haha !! Aja, nuts, jo tack! men som tur ar sa kanner han mig val... sa jag far vara en liten retard.


Happy fucking Lucia! Greetings from the Swede in Canada, Lindsay!

ps. Lina!!! nu ar det gjort ialllafall, och  det var amazing!! hahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ohhh dear sweet holy mother ;D tell me all about it later ;D KISSES!

2008-12-14 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0