Sjuksköterska eller präst?

När fan ska jag bli frisk?  Nu har jag varit sjuk konstant, sen Alex åkte, vilket var den 5:e Mars. Är inte de lite rätt lång tid nu? Jag, Marre och Madde skulle åka in och fika idag på Aldos. Allting kändes skitbra förns bara någon timme innan. Då blev jag sådär paniksjuk och fick en huvudvärk som heter Duga. Det är inte första gången det händer. Jag är så JÄVLA trött jämt, förkylningen suger ur all kraft i mig. Jag har ju hållt på och tränat mycket innan jag vart sjuk men kan inte göra de nu heller. Folk säger "Jamen rör på dig!" Hur jävla enkelt är det då? Skulle hjälpa mamma att städa igår, vilket resulterade i att jag fick skrubba dusch o bastu. Efter bara någon minut så var jag helt slut. Blev helt yr i huvudet och var tvungen att sätta mig ned. Seriöst, nåt är ju fel!

Hmm, ja, kommer inte riktigt ihåg när, men Chris o jag stack på en fest i Sandviken där Tina var. Skitroligt men Gud vilka bravader. Blev som vanligt ruggigt packad och däcka så fort jag kom innanför dörren, Chris också? :)
Sen blev det kalas den sista april uppe i stugan med släkten. Det var roligt men alla skulle lägga sig så tidigt så halv två åkte jag ner till huset och grogga tills jag somna. Fredag, tänker jag inte skriva om, utifall denna person fortfarande vill vara anonym. So i rest my case until its safe, men jag hade de underbart, och NEJ det är ingen älskare!
 Lördag, Marre med familj bjöd på grillat. Skitgott !! Tack Marre, de var underbart. Sen köpte vi godis och tittade på Benjamin Button, vilken seg film. Handlar om att Brad Pitt föds gammal och dör ung. Sen kan ni ju räkna ut själv , vad som händer där emellan. Filmen var jättetråkig enda fram tills Brad blev runt 25. Då blev det ögongodis, mums mums :)
Slappade igen på söndagen med mamma o pappa, tittade på Changeling. Den var jättebra! Angelina Jolie spelar ensamstående mamma som en dag jobbar över och kommer hem till ett tomt hus med inget barn. Utredning börjar och efter 5 månader får hon tillbaka sin son, som egentligen inte är hennes, utan polisen "tutar" i henne att hon är för tillfället är psykiskt ostabil och att ungen är hennes. Jättebra iallafall! 

Nu ska jag knapra i mig lite vitaminer. Försöka bli människa. Jag har funderat... eftersom dom vägrar att göra någonting åt min bubbla under bröstet. Kan det vara så, att bubblan verkligen är någonting ont, så min kropp lägger all sin energi och kraft på att hålla på med bubblan,istället för min förkylning?

Jag är jätte tacksam för tips. För nu är jag trött på detta!

Sen har jag ju glömt att berätta världens största nyhet också . Kan inte förstå hur jag kan ha missat det. Jag ska bli Gudmor till kära Doris. Ska bli så kul, men antar att de kommer att kosta en hel del. För vi gör väl på det traditionella viset, eller hur Aina? :)

"Vi ska ligga på vår strand och prata minnen med kaffe, choklad och cigaretter. Som den gamla goa tiden.... kommer du ihåg?"

Kommentarer
Postat av: carola

åh grattis till Gudmor uppdraget..

Twinsens gudföräldrar har inte skött sig:)



Hoppas allt är bra med er alla...

kramisar i massor

2009-05-12 @ 23:30:46
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Titta upp järnväderna... När jag var gravid mådde jag som du... trodde man skulle svimma mellanåt, så jag började med blutsaft och det vart bra efter några dagar...så ett tips, kan ju vara så fast man inte är gravid...

2009-06-25 @ 10:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0