Naken i min säng!

Kommer ni ihåg den låten? Fan vad jag tyckte den var bra. Fnissa varje gång köönsordet skulle komma. hihi!
Idag lyssnar man ju på mer seriösa låtar. Som Lars Winterdäck och grabbarna.  Eller så inte!
Har faktiskt hittat ett band härifrån Sverige, Haparanda tror jag. Som heter Raubtier. Länkar till dom:
http://www.youtube.com/watch?v=Zvqw6d_KS8Q
Låter som ett svenskt Rammstein. Grymt!

Ja, igår fikade jag med Marielle. Åkte in med syster och hon släppte av mig och Astrid på Deli´s. Åt en jättegod grekisk pastasallad och en massa salt på förstår. Avslutade med en kaka och kaffe, trots bantning! Aja Baja!
Gick sedan in på B-Young och köpte mig ett par jeans som man ska använda som tights. Kan bli rätt snyggt!

Det blir lite dåligt med bilder i min blogg nu med tanke på att jag bor hos syrran tills bebben kommer, vilket blir runt den 1o:e april. Så ni får nöja er med lite meningslös text.

Snart fyller Chris år också. Vad ska man köpa åt en man som redan har allting. Nåt hittar jag alltid på.
Jag är ju så fruktansvärt full av fantasi menar jag.

Marielle åker återigen till Dublin, på fredag! Då dom firar St Patricks day hela nästa vecka. Är så jävla avundsjuk. Vela följa med jag också men pengarna räcker inte till. Lär ju ha dom till Kanada. Dessutom är jag rätt trött på att flyga.
Jo, när Alex kom så hade han köpt en Ed Hardy parfym åt mig. Luktar underbart! Drog med karln på Ålandsbåten och käka Smorgasbord som de heter där. Otur som han har så blev han matförgiftad av köttbullarna. KÖTTBULLARNA? har ni hört nå dyligt. Matförgiftad av köttbullar. Haha! Så alla folk.. när ni guppar på Ekerölinjen, ät inte köttbullarna.
haha säg köttbulle, de låter rätt roligt:)

Näää. Sitter med laptop i knäp. Börjar bli rätt hett.

Vi hörs mer sen alla goa o glada!

Hälsningar
Flaaaaaaamman!

Kommentarer
Postat av: Johanna & Joline

Hörde Raubtier på radio (tror ja de va?), hur som helst så va dom riktigt bra! :P

2009-03-12 @ 22:18:28
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0