april april din dumma sill

ska luras med min fästman  imorgon, och skrika april april, han kommer att tycka att jag är helt störd i huvudet.

i lördag blev det en massa massa alkohol. Chris ramlade ner för soffan så mamma kom in helt förstörd och undrade vad som stod på. På morgonen vaknade vi med huvudvärk... tog med oss snacksen upp till tv:n och titta på Blå Lagunen, eller vad den nu hette. Första gången jag sett den men det var helt ok. Mycket naket, och de gillar vi !!

Är så glad.. Alex gör allt för att få komma till Sverige tidigare. jag hoppas hoppas hoppas att vi hittar nån lösning. Är ju jobb som är kruxet, lär ju ha en inkomst? Jag håller tummarna. Saknar dig!

nu sitter Elsa och sjunger "i was made for loving you baby" hahahaha och jag ska göra någonting annat. i

Imorgon blir det jobb.

Puss MÄRTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0