Halsfluss?

Ja, det går ju sånt har jag hört. Bannemej om jag får det. Känner hur det värker i halsen, kan liksom inte svälja riktigt.
Så därför tackade jag nej till alla festerbjudanden idag och stannar hemma hos mimmi o pippi och spelar Risk. Brukar för de mesta få Deutschland Deutschland så jag kör väl rollspelet Hitler von Storvik ! Oj, får man ens skriva Hitler här? Nu kanske jag blir stämplad som främlingsfientlig. Haha! Jävla fjant! Iaf, om jag ska leka lite Adolf så får jag varken dricka brännevin eller käka fläsk. Med tanke på att han var nykterist och vegetarian. Mmm.. nu har ni lärt er något nytt va?

Igår så åkte jag hem till Stina, eller vi åkte först till nå poppohästar som skrämde skiten ur mig så fort dom rörde sig. En sån där stor jävla bjässe nosa på mig. Skulle inte ni bli skiträdd. Ett bett och hela skallen är ju fasiken borta. Syrrans son på 1 år var modigare än mig. Men han fick en morot iaf!! sådeså. Sen bar det av upp till Skogsgläntan där alla bastade. Blev så jävla slut. Gick hem, korkade upp en pava och tittade på lite tv. När jag precis skulle till å somna så ringde Alex. Vart ett samtal på över 2 timmar och jag kan tänka mig att 3 blir jävligt glad när jag sen ska betala min räkning.

Nu börjar det närma sig. Den 16 kommer kanadicken och det ska bli så himla roligt. Har längtat såå ini helvete!
Joline, lär ju snacka med dig med tanke på att morsan din har ett minne som en guldfisk. GLÖM inte att ni ska bjuda på middag.



Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0