Träffade Markus Schenkenberg på Coop

Haha, ja helt otroligt. Där stod han vid frukten och tallade på passions frukter. Markus Schenkenberg i Storvik, på Coop?  Tittade lite snabbt och tyckte jag kände igen han, så man hejade helt vanligt och han heja tillbaks. Gick och undrade vem de egentligen var för han såg så bekant ut. När jag sedan stod vid kassan och skulle betala min yoghurt och snus så kom jag på vem det var!
VA FAN!!!!!! skrek jag ut på Coop och sprang tillbaka och sa till han "jamen va fan, det är ju du, du som är så jävla snygg, har du lust att gå på dejt?" hahaha. "Jaaamen självklart sa han!" och blinkade lite åt mig. Haha, så jag fick hans nr och skulle höra av mig! Helt sjukt :) Var bara tvungen att skriva det. Nu ska jag åka och jobba.
Tjillevippen!
                                          

Kommentarer
Postat av: Gabbe

April april:P

2009-04-01 @ 15:32:05
Postat av: John

Det skulle kunna vara sant.. men att han gett dig ett nr som började med 112...

2010-11-09 @ 00:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0