Sockerdricka

Nisse gillar solen!!

Jag har sockerdricka i foten. Och ont i ryggen och ont överallt!
Igår flyttade vi heeeeeeeela jävla dagen.. och likaså i fredags. Fan vad jag hitta en massa jävla skit när jag flytta! En silver snusdosa och fickplunta.. haha vart kommer dom ifrån? Nåt som jag har missat! Ut på tradera och pantbanken med skiten. Ger väl nån slant iallafall! Idag ska jag sortera mina miljoner kläder. Nån som vill ha nåt? Har så äckligt med kläder. Nån kanske väl åka på loppis med mig? Hihi!
I veckan lär jag förnya mitt pass. Hualigen! Känner mig som en fjolla när jag sitter i en sån där  maskin och måste flasha högra örat. Men måste göras. Visar sig att de blir mycket utlandet här framöver. Och de gillar vi! 
Nu är det inte långt kvar. Alex kommer nästa månad förhoppningsvis om allt går som det ska. Vi gör allt vi kan för att det ska gå så fort som möjligt. Trodde att jag skulle klara av distansen men visade sig att de var svårare än vad jag trodde. 
Nu struntar jag i detta. Fan vad blogg är trökigt.
Hejdå!
 
        
 


 

Jag saknar dig min lilla plutt

                                        

Kommentarer
Postat av: Systeryster den äldre

Det går inte en dag förrän jag tänker på dig käre William, det svider i mitt hjärta för att du inte får finnas här hos oss. Du skulle blivit 7 månader och saknaden i mitt hjärta är större än du någonsin kan förstå......det känns skönt att skriva, men det är lika svårt varje gång att hålla tårarna tillbaka. Antar att det är mitt sätt att hantera sorgen....älskad o saknad vår lille Wille...kram från moster.

2009-04-05 @ 19:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0