Ryggknådning på HC

morrn morrn. Uppe med tuppen som vanligt. Inge sovmorgon här inte. Ska äta lite frukost.. smörgåsrån med ost och lite yoghurt. de e mums mums jätte jätte  gott! Sedan bär det av till hälsocentralen, tydligen har jag nå fel i ryggen som gör att jag inte kan andas. En låsning i bröstryggen, vet inte om jag redan skrivit det i något annat inlägg. Iallafall så gör de jätteont under bröstet vid revbenen, känns som att någonting ligger i vägen och jag har svårt att andas på nätterna. Och enligt den svenska sjukvården (som för övrigt man aldrig skulle kunna lita på) har jag en låsning bak i ryggen. Jag lär väl ta mitt icke sunda förnuft till fånga och göra nåt åt saken. Även fast jag vet att på kollen dom klämde i typ 1 min och sen kunde konstatera vad jag hade för fel, trots att jag fått behandlings för det förut. Men men, säger dom de, så är de väl så... och får jag efter ett tag veta att  det var cancer.. ja då skyller väl min läkare på att hon hade psykiska problem och allt är som bortblåst... För att så är Sverige.

Deklarationen ska jag göra idag. På pappret står det att jag ska få tillbaka 3000 kr men jag har tydligen sålt 600 st aktier (telelogic) så jag måste deklarera själv på nå K4 eller vad de nu hette. Så därför blir det upp till Mamma o Pappa och leta efter papper.

Men nu är te klar (champagne smak) underbart gott. Köpt på Gottbutiken i Sandviken, rekommenderas!
Så ha en bra dag allesammans, så hörs vi senare!

Kramar, Märta


Kommentarer
Postat av: Carola

det går ju bra det:), fixar länk jag med under dan..

Nu ska jag försöka klä på mina monster och ta oss till dagis..



champagne smak, måste jag prova..jag dricker bara rött te annars jag..

kram och hälsa mamma och pappa

2009-04-08 @ 08:20:04
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0