En molnig morgon

Good Morning everybody! Efter frukosten tänkte jag ta barnvagnen med mig ut på en långpromenad. Men vädret hindrar mig. Jag är verkligen en väder människa. Är det soligt ute så är jag superglad och har en massa energi. När det duggar och är molnigt blir jag på hemskt humör och latast i kommun. Konstigt hur man fungerar egentligen. Har hört flera stycken som är precis som jag. Så, istället för min promenad så satt jag mig i massagestolen och efteråt blir det lite sit-ups. Är lite rostig i magen så jag gör bara 100 st om dagen. Sen blir jag helt slut! Haha, jaa visst ska man få en förhandsvisning på ålderdomen allt. Men lyckligtvist så trivs jag litegrann. (hade även grymma påsar under ögonen med tanke på en gravid snarkande syster sov bredvid mig inatt)


Nu tackar jag för mig. Blir förhoppningsvis kaffe om ett tag och jobb 14.30. Kanon!
 



Sayonara Sushi!

Kommentarer
Postat av: carola

åh hälsa din tjocka syster från mig...

Kram Carola

2009-04-07 @ 13:28:48
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0