Yes!

Hmm, fredags var jag på Heartbreak med Marre, Fredrik och en massa karlar från Söderhamn! Det var kul. Aspackad blev jag. Så fort jag klev in på HB så blev jag bjuden på jäger redbull av en karl jag aldrig sett... Sen så vart shotsen betalda också..600 spänn till mig o Marre av någon, tackar !!

Lördagen så kom Marre till mig och Elsa sov kvar där. Vi kikade på Barbie Öprinsessan, jätte intressan... verkligen! ;)
Sen kolla vi på sex and the city och Elsa tyckte det var vääääldigt spännande, och bruden är 5 år. Ska börjas i tid.

För övrigt så har jag solat, fikat med mina underbara vänner.. stackars dom som inte har nå kompisar.. känner ju såna också.. usch hemskt! Sen så shoppat i Valbo och imorgon tatuerar jag mig. Ska göra en örn på skinkan. Fucking great!
Om jag inte hinner skriva , så åker jag och nattar i Stockholm på fredag (konsert, Disturbed) och sen skoltjej på lördag!

Var till graven idag, vilken fin sten det blev gubben. Saknar dig! Var till barnmorskan idag och fick alla papper. Sorgligt! :(
Jag älskar dig!


Kram banan!

Kommentarer
Postat av: Tina

men märta du måste börja uppdatera oftare =)

vad bra att stenen blev bra=)

Kramen

2008-10-30 @ 14:31:27
URL: http://tjina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0