Roomies

Aa tjena!

Igår var jag, Kim, Lars och Lina till Sandviken och handlade en massa onödigt. Köpte en retro adidas tröja och Dior mascara så bankomatkortet nästan brann upp! Sen åkte vi hem till mig och drack kaffe och tittade på Mirrors. Fy så snuskig den va. Hemskt, alltid rädd att nån liten japan ska kika i spegeln när jag borstar tänderna. Efter the Ring så är det knappt så att jag ens kan käka sushi, skrämmande kids de där. Kim passade på att äta ur mina Cheerios också. Fyyy dig!

Sen så vaknade jag imorse av att solstrålen Marre ringde, hon satt på bussen till Storvik och skulle hälsa på mig. Mötte upp henne vid halv ett hon handla en grillad kyckling och jag en dosa snus. Så de ska va ! Sen tjattra vi på hemma hos mig och hon stack hem vid halv fem. Únder tiden åkte Lina hem till hallonet och packade sina grejer, hon ska nämligen bli min sambo! :)

Kul att bo granne med Lasse, då kanske vi kan styra upp nån fest eller 100 ? Abso fuckin lutly!

Nu sitter jag på gläntan och väntar på att systeryster ska äta klart, vi ska sola!
Frågan är om mystiske lille Kim ska komma, fattar inte va han tjatar om. Du är knäpp!!!! Men ack så söt! hihi!

Imon fashion show. FUCKING AWESOME!! (ursäkta, har tittat för mycket på Benchwarmers, UNDERBAR FILM!!!)

Nu tänker jag sluta skriva, era nyfikna jävlar, att ni ens orkar. Hej !
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0