Dublin

Ja, här händer det grejer. Igår var vi  i Kilafors på spökjakt. Berättar mer om det sen för Marre har tråkigt. Sitter bredvid mig och suckar.
Vi har iallafall bestämt oss för att åka till Dublin den 7:e November, firar min födelsedag där, perfekt!!!!
Men innan ska jag på Disturbed i Stockholm med Chris och blir en utgång i Stockholms nattliv. Sover på vandrarhem där. Sen dagen efter så ringer dom i klockorna för William i kyrkan, dit ska jag. Tända ljus på graven osv. Efter det ska jag klä ut mig till skolflicka och gå på Halloween fest hos Johanna. Very nice. Undra vad Marre ska vara!? Min rektor kanske, hihi!  Näe, nu får denna blogg vara slut, de är skitråkigt ändå. Rök, pök och krök. Biljard imorgon och krogen på lördag. Blir skitbra det. Sen har jag fått mina tröjor också, very happy!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0