Vad är det som händer med Sandviken?

Efter ett väldigt långt avbrott från Sandviken så har man ju kommit tillbaks. Har ju varit anonym i nästan 1 år och för er som inte vet så har jag bott i Skutskär ett litet tag. Mitt livs största misstag och världens skämt till karl, eller karl? kan man ju inte riktigt kalla det heller. Pojk 14 bättre! Iallafall som tur är, så hade jag mina vänner som hjälpte mig och jag tog efter ett tag mitt pick o pack och drog. Tack o lov för det! Det lilla problemet var ju att jag var gravid. Men kändes faktiskt skönare att kunna ta hand om barnet själv än att han var delaktig i det. Han kunna ju inte ens ta hand om sig själv?
Iaf, ni vet ju vad som hände, har ju skrivit det tidigare i Bloggen, värsta dagen i mitt liv. Gör lika ont i dag som de gjorde Den Dagen. Efter ett tag tag så började jag ju ta del av Gävles och Sandvikens uteliv. Och förvånansvärt, det var skoj i Gävle? Jag som egentligen vill sitta på hemmafest, lira Eddie Meduza och dricka redigt med Brännvin, gillart? Kors i taket, men peppar peppar ! Däremot Sandviken? Men vad är det som händer? Tycker ni inte att det är patetiskt? Samma folk som stod vid bardisken när jag fyllde 18 år, står fortfarande kvar? Drar fortfarande sina raggningsrepliker, bor i samma lägenhet, har samma jobb kvar och inställningen, sist men definitivt inte minst, den är också kvar?
Hur har Sandviken kunnat blivit så dyster, så negativ och så fruktansvärd pinsam. Jag en gång var stolt över Sandviken. Med dess uteställen, shopping, cafeér och underbara vackra killarna. Det är så tråkigt att ni har blivit såna här. Jag kan räkna er på en hand, vilka, som jag kanske skulle kunna fundera på att dejta. 5 stycken?? Då är även Storvik inräknad? Hofors behöver jag inte nämna, för där finns de bara kukar som står rätt upp men vet inte riktigt vilken kropp de sitter på.
Vad är ni rädd för? Att bli gammal? Jesus, come on ! Visst, det är grymt roligt att leka av sig! Men Sandviken har blivit ett
paradis för incest folk och klamydia. Och jag nu, Märta Bergström skäms!!! Sen får ni fan ha andra åsikter också, men de skiter jag i !

Märta och Johanna på min 21 årsdag!

Williams hand och fotavtryck med mitt mamma-smycke i handen.

Den nyaste, Obey!

Jag har ju 5 st.. men visar dessa nu för dom är nyast. Och om 2 veckor ska jag gadda mig en gång till, innan jag åker till Kanada!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: tina

gud vilken fin tatto.. med william´s avtryck.. vart gjorde du den???sköt om dig vännen kram

2008-11-17 @ 10:40:55
URL: http://tinizenw.blogg.se/
Postat av: Carro P

Wohoo! Eddie Meduza och brännvin, det är grejer det! :P

Vi kanske ska styra upp en fest du & jag? Haha, undrar hur den skulle sluta?!

2008-11-17 @ 12:37:18
URL: http://carolineprim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0