Nu ar jag i Kanada

Resan var valdigt lang. Fick mellanlanda i Frankfurt dar man sprang som en dare for att hitta nasta plan till Toronto. Nar jag val var framme i Toronto, sa fastnade jag i tullen. Dar fick man sta som nagon javla terrorist. Efter typ 2 timmar sa fick jag komma ut till Kara lilla Alex. Dar stod han med varldens finaste blombukett. Sa underbart gulligt. Jetlagen slog in, dom ar ju 6 timmar tillbaks. Blev nagot trott. Men lyckades halla mig vaken ett tag iallafall. Vaknade klockan 5 pa morgonen och har varit vaken sedan dess. Runt kl 9 gick vi ut i Lindsay och tog en frukost.

Nu sitter vi och vantar pa en hundvalp som vi ska kopa! jiiiiiha! Allt ar sa himla fint har. Och myycket sno och myycket kallt!

Skriver mer sen. Imorgon jobbar alex till klockan fyra och da skriver jag nog lite till.


Hejda!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej gumman! Skickade ett sms igår utan respons, kom det aldrig fram? Vill ju veta hur du har det. Hoppas du har det mysigt med din kanadensare ;) Saknar dig redan. Puss & kram

2008-12-12 @ 17:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0