Monday night

Ja, det ar val redan tisdag hos er. Men har ar det mandag iallafall. Alex ar och jobbar sa jag passar pa att sitta lite vid datorn och prata med mina kara vanner. Tanker inte skriva na roligt idag.  Men MARIELLE NORDAHL! Kan du skicka ett mejl till mig.

Fick svar fran Hogskolan och jag maste svara innan 30 dec. men vet inte riktigt hur jag ska gora. Kan du hjalpa mig,. SKicka mejl! \


Igar sa tittade vi pa Romper Stomper och Green Street Hooligans. Skitbra filmer! Vi bada gillar dom skarpt. Bra dar! Sa nu nar Alex kommer hem sa har jag tankat hem Football Factory och Rob Zombies Halloween. Hoppas dom ar bra! Den 20 e skulle nan polare fran Alex komma och halsa pa. Sen sa aker vi med han tillbaka till Toronto och firar jul med karlns foraldrar. Har ju redan traffat hans pappa men nu blir de heeela familjen. Och jag som absolut inte gillar det.
Lag och pratade igar innan vi somna och nasta gang blir det Mr Kingsland som kommer till Sverige. Tror vi sa sa. Eller om de var jag som skulle komma en gang till. Kommer inte ihag, men same shit iaf. Har laddat ner finmusik till Alex sa nu diggar han Ultima Thule och Landser. Haha javla kanadick! Neee nu ska jag busa med Kezzie!

Hoppas ni har det bra dar hemma. Har ar det skitkallt! Frysar lapparna av mig. Tur att dom blir varmda! hahahaa!

Bye!
tjing!

Kommentarer
Postat av: Marielle

haha, skicka din mejladress till mig så kan jag förklara vad du ska göra! :D Saknar dig! Puss

2008-12-16 @ 12:35:26
Postat av: Marielle

Hej igen! Jag har inte dig på msn? Kan du skicka din adress till mig på sms så addar jag dig. Har varit ute mycket på msn nu utifall du skulle komma ut :)

2008-12-16 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0