Ja , Lina, jag ska uppdatera!

December 19. 3:44 PM.
Alex gick precis till jobbet. Men han skulle ga och handla nanting forst och det var valdigt mystiskt. Hmm?
Igar var Ace har igen. Fortsatte pa Alex tribal. Han har en over hela ryggen. SEXIGT!
Sen pa lordag ska han gadda mig. Tror jag han sa. Dom snacka sa ini helvete snabbt har.

Snostorm ar det. Haha, svenska stormar, ta er i arslet.
Kezzie haller pa att gora mig galen. Allting biter hon pa. Fick mig en rejal harklippning igar. Tack hundjavel!

Haha jag har lart Alex att sjunga Runke Ball med Eddie, och det later sa fruktansvart roligt. Hahah, jag dooor!!
Usch, borjar bli final countdown nu. Vill inte. Men anda saknar jag min familj och vanner sa jag spricker. Men kommer att vara helt knackt nar jag maste lamna honom. Men han har lovat att inte mer an 3 manader far de ga, da blir han sjuk i huvudet. Sa antagligen far jag se honom snart igen!!

Imorgon kommer Martin upp fran Port Credit, da ska vi spela biljard. Ace ocksa skulle vara med tror jag.

Aja, nu ska jag sminka mig. Sa jag ar fin tills karln kommer hem!

Misfits - Angelfuck

Kommentarer
Postat av: LINA MOTHERFUCKER!

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAT AVUNDSJUK PÅ DIG KVINNA!!!

2008-12-19 @ 23:00:21
Postat av: flamman in my ass

hahaha va fan ar du stord. vad har jag gjort dig nu da!!!?

2008-12-20 @ 00:17:56
URL: http://flammango.blogg.se/
Postat av: LIna

ja men du uppdaterar för sällan igen ; D hellst varje dag. minst varannan. vet att du är upptagen med att göka, men pleas har du lärt han säga runke ball så kan du nog ta och skriva här med.

PUSS PÅ PATTEN!

2008-12-22 @ 19:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0