Back to Lindsay.

Ja vi akte till Alex foraldrar den 24e for att fira jul. Fick skjuts ner av Martin, han var valdig sjysst!
Pa kvallen sa satt vi alla och pratade och hade jattetrevligt. Hans mor o far ar fran England sa man forstod dom battre an alla kanadensare. Somnade relativt tidigt och vaknade runt kl 9 da vi fick julstrumpor och en massa klappar. Hehe, Vivian som Alex mamma heter, hade kopt body chocolate till mig. Provades pa kvallen och , jummy !! Pa eftermiddagen sa at vi kalkon, kanongoooottt! Alex bror var ocksa dar, Nick. En kopia av alex men 2 ar aldre. Hehe!  Jo, pa formiddagen sa tog jag och Alex en fin promenad nere vid vattnet och stannade till pa Starbucks och drack en god julkaffe.
Nar kvallen kom sa gick vi vidare till nagra bekanta och festa loss lite dar ocksa. Vi trottnade ratt snabbt och gick tillbaka till huset dar vi bada jacuzzi.

Min jul har varit perfekt!! Saknade dock min familj lite. Men nasta ar firar vi jul i Sverige. har vi bestamt. Maste lara Alex lite svenska bara sa han kan kommunicera med min kara mor.
Vi har inte riktigt bestamt oss for vem som ska aka nasta gang. Det blir iallafall i april. Men en sak ar bestamd och de ar att Alex kommer i sommar. Spenderar heeeeeeela sommaren mig. Cant wait !!

DAvid, Alex pappa skjutsade hem oss imorse. Dum som jag var.... kopte en kaffe pa donken.. somnade med den i handen.. vaknade av att det blev valdigt varmt pa benet. I MIN VITA FINA JACKA!! Typiskt mig.

Nu ligger min skonheter i sangen. Helt utslagna.. vilar upp sig for ikvall ska vi ga pa bio.

Ha det sa bra alla. For det har jag.

Good Bye!

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe, näe..sitter inte bara hemma o läser :p är du på hemmaplan igen lr?

2008-12-28 @ 22:01:50
URL: http://ihuvudetpaida.blogg.se/
Postat av: carola

Åh då blir han väl kvar till ponderosa spelen då?

Så han får träffa hela goa släkten:)



Kram

2009-01-26 @ 16:30:15
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0