Helg, återigen!

I torsdag åkte jag hem ifrån Hammarby och sov hos mina kära föräldrar. För på fredagen skulle jag åka och jobba. Vilket var hur skönt som helst. Känna att man gör lite nytta i samhället. Men innan stack till jobbet så hälsade jag på Johanna och Jolene och Chrille såklart! Hade jätte roligt med en massa kaffe och bus! Hon är så söt denna lilla plutt! Tack Johanna, det var trevligt! Gör jag gärna om så snart som möjligt! Efter arbetet tog jag bussen in till Sandviken där min lilla Marielle kom och mötte upp mig. Gick sedan hem till henne och öppnade godis och chips påsen och förberedde oss förr en mysigt film kväll. Men de vart Lets Dance istället. Gråter lite gör jag, men men.. vad gör man inte för vänner!? hah! Upp med tuppen och åkte hem .

Jag och pappa drog ner på Coop och handlade en massa gott gott för att Chris kommer ikväll. Har köpt San Fransisco och Margerita blandning. Wiho! Ska även äta grillspett med potatisgratäng och gorgonzola fyllda paprikor. Kan de bli godare? Nä! Det ska jag laga till allihopa här. Sen blir de av att bli lite full !!

Jag fick se ett filmklipp igår som var så fruktansvärt hemskt. Blev helt knäckt utav det. Efter jag såg detta så vet jag verkligen vad jag vill jobba med när jag blir stor! Att hjälpa barn!
Jag länkar till den här. !!Varning för känsliga tittare!!:

http://www.youtube.com/watch?v=pkSN65cJKOE

Jag tänker på dig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv underbara du! Vi vill oxå göra om det så snart som möjligt!! :) Me love you

2009-03-28 @ 19:19:02
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0